Wednesday, April 16, 2014

Filled Under:

Segmen: Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru

Segmen: Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru - Saya nak buat satu segmen ringkas, khas untuk blogger-blogger baru daripada platform blogspot. Blogger dari platform lain seperti wordpress, lain kali saya buat. Sebuah segmen untuk berikan sedikit pendedahan, promosi dan nak perkenalkan blogger-blogger blogspot yang baru nak bertatih.

Cukup mudah nak sertai segmen ini. Anda hanya perlu letakkan doodle yang disediakan di bawah dalam entri, dan link ke entri ini. Senang je kan? Tajuk seperti di atas - "Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru"

Segmen: Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru


Namun, untuk tidak membiarkan entri penyertaan jadi kosong, saya sarankan kepada blogger-blogger baru yang join untuk sertakan sedikit sebanyak info mengenai diri dan blog.
  • Berikan nama blog, url blog dan nama blogger anda.
  • Nyatakan umur anda, dan umur blog anda.
  • Jika ada bilangan follower, nyatakan juga bilangan follower blog anda.
  • Cerita serba ringkas mengenai apa yang anda ceritakan dalam blog.

Dah siap, tinggalkan url entri blog di ruangan bahagian komen di bawah ini. 

Dan sebelum meninggalkan blog ini, harap sudi untuk jadi follower samada di twitter, instagram atau blog ini.

Tutup: 16 April 2014 

Imbuhan Khas

Sebagai satu pemangkin, saya akan pilih secara rawak daripada senarai peserta atau blogger baru ini untuk menang hadiah topup atau wang tunai sebanyak RM10 bagi 3 orang blogger baru.

Satu segmen mudah dengan sedikit imbuhan dan galakan diberikan. Saja nak seronok-seronok dan bagi membolehkan ramai blogger baru join segmen ini.

Ingat ehh, yang nak join segmen ini mestilah blogger blogspot baru ... bagaimana nak dianggap blogger baru, anda sendiri tahu siapa anda, mohon jujur.  Itu sahaja. 

Selamat bersegmen.

Baca Selengkapnya - Segmen: Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru http://www.hasrulhassan.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-baru-blogspot.html#ixzz2z23QebHr
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
Follow us: @hasrulhassan on Twitter | bloghasrulhassan on Facebook

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 INSANI.