Tuesday, April 15, 2014

Filled Under:

Jobdirumah – Perkongsian mengapa saya suka Jobdirumah.com??


buat kerja di rumah

Terdapat banyak iklan perkhidmatan yang menawarkan pekerjaan sampingan pada masa sekarang ini. Antara perkhidmatan yang boleh dipercayai ialah melalui Jobdirumah. JDR adalah penyedia perkhidmatan latihan asas dan sumber pekerjaan alternatif pada yang berminat untuk mencari pendapatan alternatif. Perkhidmatan yang disediakan adalah panduan berbentuk penerangan secara bertulis dan video. Tutorial digambarkan dengan jelas tentang bagaimana dan di mana hendak melakukan kerja-kerja yang dimaksudkan daripada sumber – sumber yang boleh dipercayai.

Syarat buat kerja di rumah melalui Jobdirumah

Syarat-syarat kelayakan untuk melakukan kerja melalui Jobdirumah adalah cukup ringkas sebagaimana yang diterangkan di bawah.
  • Tahu menggunakan komputer dan Internet
  • Tahu menggunakan Microsoft Office(Word dan Excel)
  • Boleh menulis, membaca dan memahami bahasa inggeris
  • Mempunyai komputer atau Laptop dan ada talian internet di rumah
  • Berumur 18 tahun ke atas
Pihak JDR memberi jaminan tidak terlibat dalam sebarang urusan yang salah di sisi undang-undang negara kita dan juga antarabangsa.
  • Tidak terlibat dengan sebarang skim cepat kaya
  • Tidak terlibat dengan urusan jual beli matawang(Forex)
  • Tidak terlibat dengan sebarang sistem perniagaan MLM ataupun piramid
  • Tidak terlibat dengan sebarang perniagaan online dan offline

Buat kerja di rumah sebagai alternatif

Akibat kemelesetan ekonomi global beberapa tahun kebelakangan ini, ramai orang telah kehilangan peluang pekerjaan. Apa yang dilakukan oleh syarikat-syarikat pada masa sekarang ialah menggaji pekerja yang mempunyai kemudahan internet di rumah kerana ianya lebih murah dan pantas. Lebih 100,000 peluang pekerjaan baru diwujudkan di rumah-rumah setiap tahun bagi mengatasi masalah kekurangan pekerjaan setiap tahun. Ini adalah satu peluang bagi yang ingin bekerja tanpa sempadan.
JDR menyediakan peluang yang baik untuk mereka yang ingin mencari pendapatan alternatif disamping pendapatan melalui pekerjaan yang sedia ada sekarang.
Kepada sesiapa yang berminat untuk mencari pendapatan alternatif hanya dari rumah boleh layari >>>Kerja Online Dari Rumah< << ataupun klik banner di bawah untuk keterangan yang lebih terperinci.
buat kerja di rumah
Klik banner di atas untuk mengetahui lebih lanjut tentang kerja di rumah separuh masamelalui jobdirumah.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 INSANI.