Thursday, October 11, 2012

Filled Under:

Cara buat anak lelaki




Kehadiran cahaya mata atau anak merupakan perkara yang terpenting bagi setiap pasangan yang sudah berkahwin. Tanpa kehadiran seorang anak, hidup sebagai suami isteri tidak lengkap dan akan membuat sesuatu hubungan itu menjadi regang. Di sini, aku akan berkongsi sedikit beberapa tips terbaik cara buat anak lelaki bagi pasangan yang sedang merancang ke arah ini, sumber :masyaamiraaimie.
Cara buat anak lelaki ke-1 : Tetapkan jadual untuk melakukan hubungan kelamin bersama pasangan pada waktu subur pertama isteri. Pada ketika ini, sperma akan berenang lebih laju dan dapat mencapai telur dengan senang.

Cara dapat anak lelaki ke-2 : Jika si isteri mencapai klimaks terlebih dahulu sebelum si suami, peluang untuk mendapat anak lelaki adalah amat cerah.

Cara buat anak lelaki ke-3 : Teknik mengadakan hubungan kelamin juga turut mempengaruhi seperti teknik doggie style dan sebagainya.

Cara dapat anak lelaki ke-4 : Jangan lakukan hubungan kelamin selama seminggu sebelum waktu subur si isteri. Ini bertujuan untuk mengekalkan jumlah sperma yang banyak, kerana sperma tidak sekuat telur yang mampu bertahan lama di dalam rahim wanita.

Cara nak dapat anak lelaki ke-5 : Lakukan hubungan kelamin pada waktu malam.

Cara nak dapat anak lelaki ke-6 : Si isteri digalakkan mengambil jenis makanan kacang yang mengandungi zat potassium tinggi. Selain itu, pengambilan makanan yang berdaging, buah-buahan segar dan sayur-sayuran juga perlu seimbang. Si suami pula digalakkan untuk mengambil minuman bersoda dalam kuantiti yang tinggi.

eSe kata - " kita hanya berusaha, Allah jua yg menentukan..jgn lupakn doa dan tawakkal..syukur alhamdulillah, eSe kini dikurniakn sepasang cahaya mata..1st lelaki,2nd pompuan..hanya satu rahsia yg eSe nak kongsi, semasa bini eSe 'boyot' anak pertama (3 bulan pertama),eSe berjanji dgn Allah (NAZAR),jika eSe dikurniakn anak lelaki, eSe cukur rambut di kepala..begitu juga bini eSe 'boyot' anak kedua..segala2nya ketentuanNya..kita hanya berusaha,Dia yg tentukn..dan bila kita bernazar,jgn lupa 'bayar nazar'..wajib hukumnya..

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 INSANI.